• وبلاگ : نصيحت به مسئولين جامعه اسلامي
  • يادداشت : در مذمت سياسي حرف زدن يك رمان نويس
  • نظرات : 2 خصوصي ، 15 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محسن 
    بعد 2 سال اومدم اين جا و جالبه که ميبينم اميرخاني کاملا درست ميگفته
    + محسن 
    بابا هي ميگين حرف بزن حرف بزن سکوت نکن، وقتي حرف ميزنه تا مخالفتون بود ميگين
    ""من دقيقاً متوجه نمي شوم چرا بايد يک آدم رمان نويس و فرهنگي را مجبور کنيم که احساساتش را در مورد مسائل سياسي بيان کند! اينکار دقيقاً چه فايده اي براي فرهنگ و سياست ما دارد؟!..."""
    سلام
    بله ديگه
    باسلام
    با مطلب:
    "دور از انتظار نبود، اما باور نکردني+لاله و لادن جديد"
    به روزم
    http://1shahrvand.blogfa.com

    با مطلب ابتذال فرهنگي به روزم يا علي.
    + محسن 
    شرمنده! اما داوود اوغلو ديروز هم ليبي بود، طرابلس! لاييک هاي مزور...
    + محسن 
    شرمنده اما اردوغان لاييک سکولار آتاترکي همين الان سوماليه! ما هم داريم به اميرخاني فحش مي‌ديم...
    پاسخ

    اين ديگه برميگرده به تنبلي سياست خارجي ما در اين زمينه و زرنگي اردوغان. كمااينكه ممكن است خيلي از سياست مداران دنيا الان تشخيص بدهند بايد به سوالي بروند ولي قبول كن كه الزاما ربطي به اخلاق و مخصوصاً ربطي به كتاب نوشتن كه اميرخاني اشاره كرده بود نداره!اگه وزير خارجه مثل احمدي نژاد بود تا حالا حتما سومالي هم رفته بود!
    + حزب الله شيراز 
    چرا کسي فرياد نمي زند؟/1
    http://www.hizbollah.mihanblog.com/
    در پاسخ به محسن:
    1.سوال اصلي اينه که آيا کتاب نوشتن به خودي خود يک ارزش مطلق حساب ميشه؟
    2. به غير از آقا ، بقيه افرادي که نام برديد غربگرا و بعضي از اونها درجات متفاوتي فتنه گر و خائن به منافع ملي و انقلاب اسلامي و ولايت فقيه در امدن(متاسفانه).
    3. رئيس جمهور بدون کتاب ، اما خدوم و عدالت گستر و استکبار ستيز ترجيح داره به آدم کتاب نوشته‌ي خائن.
    4. اگه اشتباه نکنم " شهيد رجايي" هم يه موقعي رئيس جمهور اين مملکت بوده، لطفا درباره‌يکتابهاي ايشون هم يه توضيحي بده!!
    4. عزيز جان! احمدي نژاد وروردي سال 54 دانشگاه علم و صنعت با رتيه 132 يا 134 هستش و از فعالين انجمن اسلامي اون موقع دانشگاه شون بوده که بعدها در جريان پايه گذاري اتحاديه تحکيم وحدت و همچنين جريان انقلاب فرهنگي فعال بوده( و اساسا بعضي دوستان و همراهان اون روزهاي انجمن اسلامي علم و صنعت رو بعد از رياست جمهوري هم با خودش همراه داشته مثل هاشمي ثمره، محصولي و ...) و داستان نشريه جيغ و داد هم برميگرده به سالهاي اواخر دهه 50. البته طيف مسلمان و ضدالتقاطي تحکيم به لطف دمکراسي خواهي و آزادانديشي!! چپ‌هاي اون روزِ تحکيم ( ليبرالها و مشارکتي‌هاي بعدي (امثال ميردامادي، اصغرزاده، شکوري راد، سعيد حجاريان و ..)) اساسا اجازه‌ي فعاليت و تاثيرگذاري پيدا نميکنن و کم کم خط ها جدا ميشه.
    اما طبرزدي اواخر دهه 70 تو فضاي دانشگاه مطرح شد و شما بيش از 20 سال ناقابل!! رو کلا بُردي رو هوا!!
    به نکته خوبي اشاره کرديد
    بايد شبانه روز بگيم ... واختم لي بخير...
    + محسن 
    جسارتا از دانش شما بعيد است که داووداوغلو وزيرخارجه ترکيه را نشناسيد که ده سال روي نقش ترکيه در دنياي جديد و همچنين حکومت مبنتي برارزشهاي اسلامي کار کرده است. کتابش هم چاپ شده است. فراموش نکنيد احمدي نزاد اولين رئيس جمهور بي کتاب بعد از انقلاب اسلامي است. بازرگان (نخست وزير) توحيد طبيعت تکام، بني صدر اقتصاد اسلامي، آقا صلح امام حسن، هاشمي، اميرکبير و سرگذشت فلسطين (که هر دو عالي هستند) خاتمي از دنياي شهر تا شهر دنيا و استاد اعظم احمدي نژاد .... عضو هيات تحريريه نشريه جيغ و داد!! زير دست حشمت الله طبرزدي که سردبير بوده!!! تفاوت ها را ببينيد و بفهميد!!! دم اميرخاني گرم
    پاسخ

    ممنون از اطلاع رساني شما. از كجا فهميديد من نمي دانستم؟ من كه نگفتم كدام سياستمدار كتاب داره كدام نداره عرضم چيز ديگري بود.سئوالات من سرجايش هست
    + هموطن 

    اميرخاني را نزديک به بيست سال است ميشناسم. وقتي هنوز معروف نشده بود. از سه چهار سال پيش به دليلي که الان مجال توضيحش نيست يک حس دروني به من گفت که اميرخاني ره به ترکستان خواهد برد. حالا مطلع پيش بيني ام هويدا شده. با اينکه چنين روزي را پيش بيني کرده بودم اما حالم بسيار بد است از ديدن مطالب جناب اميرخاني. خيلي بد....؛
    اتفاقا به نظر من اين شفافيت خيلي برکت داره.
    مني که من‌او و ارميا و بيوتن و ... خونده بودم و اميرخاني رو انقلابي و ولائي ميدونستم بيشتر با زواياي فکري و اعتقاديش آشنا شدم.
    اصلا جريان انحرافي به کنار، آقا در رابطه با " دولت نهم " صراحتا فرمود " از اين دولت اصولگراتر پيدا نمکنيد " . حالا ايشون در رابطه با رييس همون دولت و کسي که رهبر ميگه گفتمان عدالت خواهي رو زنده کرد اينطور نظري داره .
    غرضم ايينه که هرچي اين شفافيت بيشتر بشه به نفع انقلابه. مثلا بدونيم يکي مثل سيدمهدي شجاعي يا مجيدمجيدي به واسطه‌ي گرايشات چپ‌شون رفتن پشت ميرحسين( بخونيد جبهه‌ي اُليگارشي فاسد قدرت و ثروت) خيلي خوبه و همين طور ساير مدعيان.
    2 خرداد و 3 تير و فتنه و ... همش عرصه‌ي آزمايش و ابتلا بود.

    سلام و خسته نباشيد.

    گرچه با تاخير ولي سعادت يار شد که خدمت برسم و تازه هاي وبلاگ شما راببينم.از تشريف فرماييتان به وبلاگ هم ممنونم.

    موفق باشيد.

    گل گل گل

    + محسن 
    هي همه گفتين ساکته ساکته. جهان و رجا نوشتن جانستان ساکتستان، اونم گفت بسم الله! حرف حساب مي‌خواين بفرمايين!! حال همه رو جا آورد