• وبلاگ : نصيحت به مسئولين جامعه اسلامي
  • يادداشت : سئوالهايي به ياد تيرماه 84
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حسن شجاعي 

    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    عکسهايي از عملياتهاي شهادت طلبانه جوانان فلسطيني و تلفات دندان شکن و مرعوب کننده دشمن زبون صهيونيستي ( جنازه هاي متلاشي شده صهيونيستها )

    وعده ما جمعه 5 مهر 1387 در تظاهرات روز قدس

    http://estesh-had.blogfa.com/

    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    سلام

    ظاهرا مثل اين راديو جوان نوشتين !

    لينكيدم

    سايت مبارك!

    نقطه

    سلام و خسته نباشيد.

    عيد مبعث بر شما مبارک باد.

    دوست عزيز سلام لطفاٌ اين مطلب را انعكاس دهيد. با تشكر

    پيروزي مردم شيراز و دانشجويان عدالت خواه شيراز

    در مورد مسئله ي برج هاي دوقلوي تجارت جهاني شيراز که همه ي مردم کم و بيش دز مورد آن خبر دارند خبر جديدي منتشر شده است :::::::::::::: اين هم کل ماجرا==>>

    از زماني که شوراي شهر شيراز براي دومين بار تشکيل شد مسئله ي اين پروژه نيز مطرح شد. اين پروژه که به عنوان برج تجارت جهاني نامگذاري شده است در خيابان قصردشت واقع شده است ... البته در مورد اين مسئله که چگونه مجوز ساخت اين برج به اين عظمت را در خياباني پر رفت و آمد و ?? متري داده اند بحثي نخواهم کرد!!!

    هنگامي که اين مسئله در شيراز بررسي شد به علت اينکه پروژه هايي از اين قبيل درگذشته در شيراز جواب داده بود مانند پروژه ي ستاره ي فارس در خيابان عفيف آباد شيراز مسئولين شهر با کمال ميل به انجام اين پروژه لبيک گفتند . صاحب اين پروژه با گرفتن مجوز خاک برداري شروع به انجام کار در سال ???? کرد.

    بعد از اينکه خاک برداري به اتمام رسيد کار پروژه براي ? سال توسط مالک پروژه به تعويق افتاد ( البته دليل اين تعويق نيز مشخص بود . چون با انجام انتخابات مجدد شوراي شهر مي توانست اعمال نفوذ خوبي در شورا انجام دهد با حمايت از افراد مورد نظر خود ) .

    بعد از ? سال و پس انجام انتخابات و سر کار آمدن شوراي جديد و تا حدودي آشنا براي شخص مالک برج بحث مجوز براي ساخت پروژه مطرح شد که مالک پروژه در اين قسمت ماجرا درخواست کرد که ماليات بر پروژه را بر اساس سال ???? (يعني سال خاکبرداري) حساب کنند . اما با مخالفت قانوني تعدادي از اعضاي شورا و شهردار و حتي استاندار فارس مواجه شد ... به اين دليل اين مخالفت صورت گرفت که فرق بين ماليات از سال ???? تا سال ???? (سال گرفتن مجوز ساخت) ??? ميليارد ريال بود!!!!!

    بنده و شما براي اينکه ملکي را در هر نقطه از جهان بسازيم بايد ماليات ساخت ملک خود را در همان زمان که مجوز ساخت را مي گيريم پرداخت کنيم.... اما چرا اين آقا اين بحث را راه انداخت که ماليات را بر اساس ? سال قبل محاسبه کنند نيز مطلب جالبي بود!

    جالب تر از اين مسئله اين بود که ديوان عدالت اداري نيز راي به پرداخت ماليات بر اساس ? سال پيش داده است! چرا و چگونه ي اين مطلب نيز براي همه پنهان است.... در اينجا بود که صبر چندتن از اعضاي شورا و شهردار به اوج خود رسيد و همه با هم استعفا دادند که مورد موافقت قرار نگرفت.... دانشجويان دانشگاه هاي استان فارس نيز دست به اعتصاب بر عليه اين پروژه زدند که با برخورد قوه قضاييه و دستگيري ? دانشجو همراه شد و آنها را به جرم مفاسد اقتصادي بازداشت کردند!!!!

    http://www.motalebe.ir/index.php?action=show_news&news_id=3396

    بلاخره با وجود اين فشارها راي ديوان لغو شد ....

    اکثر مردم شيراز بر اين عقيده هستند که شخصي در ديوان عدالت اداري و يا قوه ي قضائيه حامي اين پروژه هستند که با توجه به اين مستندات چندتن نيز دستگير شدند.

    در تاريخ 86.2.15

    شيراز-خبرنگاركيهان:
    پيرو مباحث اخير مطرح شده درخصوص پروژه برج تجارت جهاني در شيراز موسوم به پروژه «محمدپور» و انتشار متن يك صورتجلسه مبني بر درگيري فيزيكي صاحب پروژه با ماموران انتظامي و ماموران شهرداري و شهردار منطقه يك شيراز، فرمانده انتظامي استان فارس توضيحاتي ارائه داد.

    وي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد گفته مي شود «محمدپور» مي خواسته يكي از كلانتري هاي شما را خلع سلاح كند گفت: موضوع خلع سلاح كردن كلانتري را تائيد نمي كنم و چنين چيزي نبوده است اما اصل درگيري اين فرد با ماموران انتظامي را تائيد مي كنم.
    «علي مويدي» اظهار داشت: درخصوص درگيري اين فرد با ماموران گزارشي تنظيم شده و به مرجع قضايي ارسال شد و پرونده اين امر در مراجع قضايي در حال رسيدگي است. وي افزود: من در اين قضيه از ماموران تحت امر خود حمايت و دفاع مي كنم و اين را هم بگويم كه در اين خصوص به هيچ كس باج نمي دهم.

    گفتني است در تاريخ 86.2.15 ماموران شهرداري، شهردار منطقه يك شيراز و فرمانده كلانتري 18 شيراز به جهت جلوگيري از كار اجرايي پروژه برج تجارت جهاني به علت نداشتن پروانه ساختماني به محل احداث اين برج مراجعه كرده كه صاحب پروژه به همراه عوامل خود ضمن تهديد به مرگ ماموران و شهردار منطقه با آنان درگير شده و دامنه اين درگيري فيزيكي به حدي گسترده مي شود كه ماموران كمكي از يگان امداد نيروي انتظامي به آن محل اعزام و با استفاده از اسپري قائله خاتمه پيدا مي كند، افراد دستگير شده در اين درگيري همان روز با قيد سند آزاد شده و دادگاه تاكنون درخصوص اين پرونده رايي صادر نكرده است.

    http://www.kayhannews.ir/860718/15.htm

    روزنامه ي کارگزاران: در ادامه نيز عبدالله شهبازي يکي از عوامل ديوان نيز به علت دست داشتن در انجام غير قانوني اين پروژه دستگير شد . خبرگزاري فارس طي خبري شگفت‌انگيز اعلام كرد؛ عبدالله شهبازي با حكم دادستان شيراز بازداشت شده است. شهبازي طي هفته‌هاي اخير و به ويژه همزمان با مطرح شدن بحث‌ها در رابطه با برج «تجارت جهاني شيراز» اقدام به انتشار اخبار و گزارش‌هايي در سايت شخصي خود كرده بود كه دامنه اين بحث‌ها به حوزه‌هاي امنيتي و... هم كشيده شد، اما در همان نگاه اول بهانه‌ها تنها در رابطه با زمين‌خواري و مسائلي از اين دست بود. او طي نوشتاري تحت عنوان «زمين و انباشت ثروت: تكوين اليگارشي جديد در ايران امروز» برخي اتهامات را به اشخاص حقيقي و حقوقي منتصب كرده بود. وي هفته گذشته نيز براي پاسخگويي به اين اتهامات به دادسرا احضار شد كه حضور نيافت، اما سرانجام روز گذشته با قرار وثيقه 100 ميليون توماني بر اساس دستور شعبه 4 دادسراي شيراز روانه زندان شد

    http://kargozaaran.com/ShowNews.php?14919

    و اما امروز:::::: بلاخره پس از کش و قوس هاي فراوان مالک پروژه يعني آقاي محمدپور به علت اختلاص ? ساختن پروانه ي ساخت تقلبي و گرفتن وام هاي کلان به کمک همين پروانه ي ساخت بازداشت شد ? تا براي همه مشخص شود که هدف ايشان ساخت پروژه و کمک به شهر شيراز نبوده و فقط منافع شخصي و غير قانوني مد نظر بوده است ....

    اين پيروزي را به تمام شهروندان و چندتن از اعضاي شوراي شهر شيراز که در اين راستا حامي مردم بوده اند و دانشجويان عدالت خواه استان فارس تبريک مي گويم.