سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/8/5
4:24 عصر

مذاکره با آمریکا برای حفظ منافع یا دوستی با شیطان

بدست تقی سهیلی در دسته مذاکره با آمریکا، توهم رفاه اقتصادی، بیلبورد صداقت آمریکایی، جریان سازش و مذلت، دوستی با شیطان بزرگ

باسمه تعالی
 
یک تعدادی بیلبورد در مورد خباثت آمریکا توی خیابان های تهران نصب کرده اند که دشمنی این رژیم با ایران را به تصویر کشیده است! برخی جریانات سیاسی برآشفته اند که "چرا این کار انجام شده است؟ این کارها به روند مذاکرات لطمه می زند...این کار مخالف امنیت ملی است...دست رقبای سیاسی پشت کار است"
جریانی سیاسی در کشور تبلیغ می کند که برای حفظ منافع کشور و تامین رفاه اقتصادی و رشد همه جانبه باید با آمریکا وارد مذاکره شد و خصومت ها را کاهش داد. اما شواهد و دلایلی وجود دارد که این جریانات سازش پسند و مذلت پذیر اصولاً دشمنی با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ را ناپسند دانسته و بهر طریق به دنبال برقراری دوستی با استکبار جهانی هستند.
البته این امر تاکنون با مواضع رسمی اعلام شده از طرف وزیر امور خارجه منافات دارد و وی معتقد است ما در حال مبارزه هستیم ولی لازم است مذاکره هم بکنیم.
پس تا حالا چند تا عقیده وجود دارد. یکی عقیده ما که می گوئیم مذاکره فایده ای ندارد و راه حل مشکلات ما نیست. عقیده فعلی دولت هم این است که با مذاکره راهی به سوی حل مشکلات گشوده می شود و جریان مذلت هم عقیده دارد که کلاً ما باید با آمریکای جهانخوار دوست باشیم تا ما را نخورد و تبعات این دوستی را هم بپذیریم.
طبیعی است که ما معتقدیم این جریان سوم التزامی هم به منافع ملی ایرانیان ندارد و اصل دوستی و ارتباط با آمریکا برایش مهم تر است. چرا؟ بار دیگر به ماجرای بالا توجه کنید!
مگر مذاکره ما با آمریکا قرار نبود برای به دست آوردن منافع ملی باشد پس بیان جنایات آمریکا این وسط چه ضرری دارد؟ معلوم می شود مذاکره برای دوستی است و دلدادگی تا شاید از این میان چیزکی هم گیر ملت بیاید که البته اسرائیل و کنگره آمریکا نشسته اند تا همین چیزک از دست دولت آمریکا در نرود و این مسیر خجالت آور همان چیزی است که به آن می گویند دوستی با جهان و تعامل مثبت با دنیا.
معتقدان به گفتمان امام خمینی(ره) می خواهند بگویند آقا! آمریکا حیوان درنده ای است؛ آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست؛ آمریکا دشمن دوستان خود و قاتل انسان های بی گناه است و برای اثبات حرف هایشان تعدادی بیلبورد در خیابان ها نصب کرده بودند. ولی ذلت پذیرها می گویند نه! این کارها به دیپلماسی دولت ضربه می زند.
آری! هرگاه دولتمردان ما سخن از دوستی و تعامل می گویند دشمن قداره بند سخن درشت می گوید و کلام زشت بر زبان می راند و توقعات بی جا طلب می کند. وای بر شما از این ذلت پذیری! بجای این که پاسخ درخوری به آن عجوزه هرزه درا بدهید زبان دشمنان استکبار را در داخل کشور کند می کنید؟ این معنای دیپلماسی ترسیده و جبون است
کارشان به جایی رسیده است که منتقدین به آمریکا را رقیب سیاسی خود می دانند. اینها هم اکنون می توانند به خود افتخار کنند که در کنار همه جنایتکاران دنیا و دوستان آمریکا ایستاده اند و همه مبارزین و آزادگان عالم با آن ها رقیب هستند.
 
--------------
 
پی نوشت:
ملت ما مفتخرند به این که دشمنان آنان درندگانی هستند که از هیچ جنایتی دست نمی کشند و در راس آنان آمریکا دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده و همپیمان او صهیونیست جهانی است
وصیت نامه امام خمینی(ره)