سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/8/29
6:59 عصر

فاز جدید جنبش عدالتخواهی شیراز

بدست تقی سهیلی در دسته

 

باسمه تعالی

 

فاز جدید جنبش عدالتخواهی در شیراز از چند روز پیش با احضار تنی چند از دانشجویان مجمع مطالبه آرمانهای انقلاب کلید خورد. احضار وسیع و بی سابقه دانشجویان به دادسرای شیراز در حالی صورت گرفت که به نظر میرسید بر اثر تلاشها و پیگیریهای صورت گرفته توسط دانشجویان و همراهی برخی مسئولین وظیفه شناس حداقل یکی از پروژه های مورد بحث یعنی برج تجارت جهانی معروف به پروژه محمدپور به مرحله حل و فصل نهایی به نفع مردم و عدالتخواهان نزدیک شده است ، اما متاسفانه عواملی در قوه قضائیه با اقدام به احضار دانشجویان پیگیر مفاسد اقتصادی و بازداشت کوتاه مدت یکی از آنان در کنار اشرار و عوامل توزیع مواد مخدر نشان دادند روند اصلاحات واقعی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با مشکلات بسیاری روبروست. بهر حال پس از انتشار خبر بهت آور و تاسف بار احضار دانشجویان تشکلهای مختلف دانشجویی دانشگاههای شیراز امروز ساعت 12.30 در ورودی دانشگاه شیراز تجمعی اعتراض آمیز به دعوت مجمع مطالبه آرمانهای انقلاب صورت گرفت که در آن تعداد زیادی از دانشجویان عدالتخواه در اعتراض به روند برخورد با پرونده های مفاسد اقتصادی و ارعاب فعالین دانشجویی شرکت کردند. در این تجمع چند تن از احضار شدگان به بیان دیدگاههای خویش و وضعیت پیش روی نهضت عدالتخواهی پرداختند که با استقبال حضار روبرو شد. همچنین علی مبصر دبیر تشکل وصال دانشگاه آزاد شیراز که در این جریان بازداشت شده بود با در خواست دانشجویان به بیان چگونگی جلب و بازداشت خویش پرداخت. مسئولین جلسه مرتباً تاکید میکردند که آماده اند نسبت به افشای اسناد و مدارکی اقدام کنند که نقش پنهانی برخی عناصر نفوذی در نظام را در پرونده های مفاسد اقتصادی بر ملا خواهد کرد. ابراهیم عزیزی فرماندار شیراز نیز که در این تجمع حضور یافته بود در سخنانی خواستار حفظ آرامش توسط دانشجویان و صیانت از حریم ارکان کشور شد. در پاسخ به این درخواست ایشان مجریان جلسه ضمن قدردانی از همراهی فرماندار شیراز به ایشان یادآوری کردند که پیگیری عدالت موجب تضعیف نظام نخواهد گشت و به این فرموده رهبر انقلاب تمسک کردند که همواره تضعیف قوه قضائیه از بیرون این قوه نیست بلکه مسئولین خطاکار نیز میتوانند موجب تضعیف این رکن نظام اسلامی شوند. در پایان دانشجویان ضمن تاکید بر آمادگی جهت برگزاری مناظره آزاد تلویزیونی قطعنامه تجمع را قرائت کردند.

 


86/8/22
4:6 عصر

اصلاح طلبی؟1

بدست تقی سهیلی در دسته

 

ادعای پیروی از خط امام و بی توجهی به نظرات ولی فقیه چگونه قابل جمع است؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و البته رفیق بد بی تاثیر نیست.

ادعای پیروی از شهدا و امام چگونه با دوستی و مراودت با دشمنان اسلام و انقلاب قابل جمع است؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است.

ادعای پایبندی به قانون اساسی و وفاداری به نظام اسلامی چگونه با جمله "مردمسالاری قید نمی پذیرد" و یا جمله "حتی اگر یک نفر رد صلاحیت شود انتخابات آزاد نیست" قابل جمع است؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و کم سوادی هم البته تاثیر گذار خواهد بود.

ادعای انقلابی گری و پایبندی به منافع ملی چگونه با جاسوسی برای بیگانگان جمع میشود؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و البته پول در این میان نقش مهمی ایفا میکند.

ادعای وطن دوستی و ملی گرایی چگونه با همدستی با بیگانگان برای ضربه زدن به منافع ملی جور در می آید؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و صد البته گرین کارت.

ادعای قانونگرایی و اصولگرایی چگونه با زدن زیر آب رئیس جمهور مملکت جمع شدنی است؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و همچنین حسادت.

ادعای اصلاح طلبی چگونه با زنبارگی و فساد جور در می آید؟ نمیدانم!!!

ادعای اصلاح طلبی چگونه با ترویج اختلاط زن و مرد و گسترش فساد جور در می آید؟ با عدم ایمان به رستاخیز

ادعای اصلاح طلبی چگونه با توهین به پیامبران و ائمه اطهار و نفی احکام الهی جمع میشود؟ با نفاق و بی ایمانی ممکن است

همانطور که میبینید عموماً مسائل جامعه ما ناشی از مشکلات اخلاقی و روحی است و راه درمان و اصلاح آن نیز تربیت افراد با تعالیم انبیاء الهی است زیر نظر علمای ربانی. بنابراین همه علاقه مندان به اصلاحات میبایست هر چه میتوانند تلاش کنند تا حداکثر امکانات جهت سوق دادن مردم به سمت تربیت و هدایت فراهم شده و همگی به فلاح برسیم ان شاء الله

ادامه دارد...

 


86/8/19
5:8 عصر

حامی بزرگ احمدی نژاد در فارس

بدست تقی سهیلی در دسته

 

 

یا حبیب من لا حبیب له

 

دکتر احمدی نژاد چند رقم هوادار دارد. در این میان طرفداری برخی از علمای سرد و گرم کشیده و مبارز از ایشان بسیار معنی دار و مغتنم است. حضرت آیه الله حائری شیرازی از آن دسته آدمهایی است که مثل و مانندش در تمام کشور دیگر یافت نمیشود. مردی از نسل عالمان مجاهد و جان بر کف پیش از انقلاب که همچنان پس از حدود سه دهه از به بار نشستن انقلاب با چشمانی تیز بین و نگاهی عمیق تحولات عالم را زیر نظر دارند و در هر خطبه نماز جمعه شان ترسیم زیبا و دقیقی از خطوط کلی جریانات عالم به دست میدهند که شنونده را غرق لذت میکند.

 

حمایت بیدریغ و دلسوزانه این عالم جلیل القدر از دکتر احمدی نژاد که همواره با استدلالهای منطقی و تمثیلات هنرمندانه صورت میگیرد نقش بسزایی در دلگرمی مردم استان و مخصوصاً اهالی شیراز داشته است و جا دارد مسئولان استانی با نصب العین قرار دادن توصیه های مشفقانه و حکیمانه ایشان که به تجربه میتوان اذعان کرد همواره چند سال جلوتر از دیگران حرکت میکند زمینه را برای سازماندهی بیشتر استان در جهت نیل به اهداف دولت خدمتگذار فراهم کنند.

 

 

 


86/8/12
5:29 عصر

کشکول

بدست تقی سهیلی در دسته

 

 

بعونک یا الله

 

پراید ماشین خوبی برای تاکسی رانی نیست

عملاً بعد از توقف تولید پیکان ، خودروی پراید جایگزین اصلی آن در حمل و نقل شهری و جابجایی مسافران به شمار میرود. مصرف سوخت مناسبتر و جمع و جور بودن از جمله مزایای پراید برای جلب نظر مردم است اما مشکل اصلی این وسیله برای مسافرکشی کمبود جا در قسمت عقب آن است که موجب میشود سه نفری که عقب ماشین مینشینند بدنشان با یکدیگر تماس پیدا کند مگر اینکه با جدیت و حساسیت خودشان را جمع کرده و از خویش مراقبت کنند ، تازه آن هم منوط به این است که نفر بغل دستی همکاری لازم را داشته باشد و الا اگر بنده خدا بخواهد معمولی هم بنشیند بهرحال اتفاقی که نباید می افتد. در ایران ما که بحث عدم تماس مرد و زن مسئله ای مهم و شرعی بشمار میرود میبایست از جنبه های مختلف در برنامه ریزی ها دینداری مردم مورد توجه قرار گرفته و مورد عنایت باشد.

 

به خاطر آبروی نظام تمامش کنید

ماجرای برجهای تجارت جهانی شیراز همچنان کشدار و پرماجرا ادامه یافته است. تا پیش از این اتفاقی که نباید می افتاد رخ داده است. همه فهمیده اند که در نظام اسلامی ما با اتکا به پول و سرمایه قابل توجه و همچنین حمایت برخی صاحب منصبان میتوان برای همه گردن کلفتی کرد. میتوان به رئیس کلانتری حمله ور شد و او را خلع سلاح کرد. میتوان در کنار یک خیابان شلوغ و باریک برجهایی جهت تجارت جهانی بر پا کرد. میتوان کاری کرد که تعداد زیادی روزنامه و نشریه بدون اینکه پولی گرفته باشند یکصدا از ما حمایت کرده و ما را مظلومی میان دشت تفدیده قصرالدشت شیراز بنامند. میتوان کاری کرد که تعدادی از اعضای شورای شهر بدون اینکه خرج تبلیغاتشان را داده باشیم به خاطر وجدان خودشان و حمایت از حقوق مردم فقط، به حمایت از ما سینه سپر کرده و نطق از خودشان در کنند. میتوان کاری کرد که برخی مسئولین جهت حل مشکل ما ، متصل لابی کنند و تهدید بنمایند که اگر حل نشود چنین و چنان میشود.

این اتفاقات افتاده خواه ناخواه ، ولی بیائید به خاطر خدا ، به خاطر دل مردم ، به خاطر شب اول قبر ...نگذارید این داغ روی دل شیراز بماند. نگذارید بگویند و بنویسند طرف هر کاری خواست کرد و هیچ کس نتوانست جلویش را بگیرد. بهر حال ما مردمی هستیم که زدیم تو گوش استکبار جهانی،این قدر وجودش را داریم که بزنیم در گوش استکبار وطنی!!

 

بسیجیان آهنگساز و شیخ صنعان

همینجا لازم است تا بیشتر از این دیر نشده از طرف بسیجیان آهنگساز و همچنین مریدان شیخ صنعان از تولید سریال میوه ممنوعه و از طرف جمعی از اجنه و شیاطین که بهر حال توانستند حضور ملموس و جالبی در تلویزیون داشته باشند از تولید سریال اغما تشکر کنیم. در کل از زحمات و تلاشهای تلویزیون در ماه مبارک قدردانی میکنیم.

 

مردم را حرامخور نکنیم

معضل پول خرد شاید برای بزرگان و آقازاده ها چندان عینیتی نداشته باشد ولی مردم کوچه و بازار را حقیقتاً رنج میدهد. از جمله موقعیتهای مشکل آفرین ، هنگام استفاده از اتوبوس شهری و تاکسی است که معمولاً نرخها بی توجه به این موضوع تعیین شده اند و در عمل باعث دلگیری میشود. مثلاً نرخ خطوط واحد در شیراز عموماً 35 یا 40 تومان است ولی کمتر کسی میتواند پول خردی به این میزان داشته باشد و در نتیجه کرایه 50 تومانی ردوبدل میشود و یا در تاکسیها که کرایه 75 تومان تعیین شده در 90% اوقات رانندگان تاکسی همان 100 تومان را میگیرند که سرراست تر هم باشد. این ده ، پانزده و بیست و پنج تومانهایی که به ناحق وارد زندگی مردم میشود اثرات مهلکی بجا میگذارد که جامعه را به تباهی خواهند کشاند.


86/8/4
9:58 عصر

الهام در شیراز

بدست تقی سهیلی در دسته

باسمه تعالی

 

جشنواره ادبی ، فرهنگی رها امروز بعد از ظهر خاتمه یافت البته با حضور چند شخصیت کشوری و استانی. تقریباً هیچ اعلام رسمی در مورد حضور دکتر الهام سخنگوی دولت صورت نگرفته بود منهم از طریق پیامک یکی از دوستان مطلع شدم. بعد از ظهر حدود ساعت 16 رسیدم به سالن سینا و صدرا محل برگزاری جلسه. آقای کرامت فر دبیر سابق این جشنواره مشغول صحبت بود و موضع جنبش دانشجویی در مورد تخلفات اقتصادی را توضیح میداد. دکتر الهام هم داشت گوش میداد. تو همین  لحظه آقای رضازاده استاندار فارس هم وارد سالن شد و باید مثل الهام شنونده حرفهای کرامت فر میشد. یادم به جلسه نخبگان استان با دکتر احمدی نژاد افتاد که همین آقای کرامت فر بدون هماهنگی قبلی و پس از چند بار کسب اجازه شفاهی از دکتر توانست پشت تریبون قرار بگیرد و نسبت به عملکرد برخی منتسبین به دولت انتقاداتی را مطرح کند. توی آن جلسه هم آقای استاندار بغل دست رئیس جمهور باید این صحبتها را می شنید. بهر حال پس از این صحبتها دکتر الهام پشت تریبون قرار گرفت و نیم ساعتی صحبت کرد. عمده صحبتها حول اهمیت فرهنگ جهادی و تلاشهای دقیق و پیگیر دولت در مورد اجرایی کردن اصل 44 قانون اساسی بود. الهام تاکید کرد که نگاه بنیادین ما به مسائل فرهنگی است و به این منظور کارگروهی در دولت تشکیل شده که خود رئیس جمهور آنرا مدیریت میکند و متشکل از نهاد و ارگانهای فرهنگی در داخل و خارج از دولت میباشد و ان شاالله تحول چشمگیری در امور فرهنگی کشور رخ خواهد داد. الهام همچنین اشاراتی در مورد تلاشهای دولت در خصوص سماندهی به وضع مسکن داشت که از جمله حذف قیمت زمین از هزینه مسکن و  اختصاص یارانه به مصالح ساختمانی بود.

بعد از سخنرانی الهام از استاد حمید سبزواری شاعر پیشکسوت و انقلابی کشور تجلیل شد و استاد شعری نیز در این همایش قرائت کردند.


86/8/3
5:13 عصر

بسوی علم اسلامی

بدست تقی سهیلی در دسته

باسمه تعالی

 

متاسفانه سالهاست به دلیل سایه انداختن تفکر تجربه گرا بر فضای آموزشی و فرهنگی کشور برخی از مهمترین رشته های علوم که تاثیر به سزایی در هویت یابی و بازسازی روحیه تمدن سازی ما دارند مهجور مانده و مورد غفلت واقع شده اند که لازم است ذهن جامعه هرچه بیشتر و سریعتر نسبت به آنها فعال شده و به تعمیق آنها اهتمام ورزد. از جمله این علوم تاریخ است که با توجه به اهمیت بی بدیل آن در شکل دهی به شخصیت ما دچار مظلومیتی مضاعف شده است. تدریس تاریخ در مراکز آموزشی ما به عنوان یکی از دروس متکی به حافظه تلقی میشود و به دانش آموزان و دانش جویان یکسری داده های تاریخی در حد زمان و مکان وقوع برخی رویدادها و در یک مقیاس خیلی ناچیز به برخی علل مادی تحقق آنها اشاره میشود. این روش برخورد با تاریخ در جامعه ما که نیاز فراوانی به آسیب شناسی های متکی بر جریان شناسی های تاریخی دارد ضعف بزرگ و آزار دهنده ای است که مانعی جدی بر سر راه تعالی واقعی ما محسوب میشود.

با توجه به تاکیدات قرآن مبین بر تاریخ شناسی و شناخت عبرتهای تاریخی باید دانست که سنتهای ثابت و پایدار الهی همراه بر جوامع حاکم بوده و به صورتی واضح و گویا در انتخاب مسیر حرکت ، ما را یاری خواهند کرد.

به عنوان نمونه ای ملموس و بسیار قابل فهم میتوان به تاریخ اسلام و تاریخ معاصر ایران اشاره کرد.از آنجا که ما جامعه ای اسلامی با شکل ویژه ای از حکومت هستیم بررسی و تحلیل جریان شناسانه تاریخ اسلام میتواند آموزه های بی بدیلی برای ما داشته باشد زیرا تشابهات اساسی میان جامعه اسلامی پیامبر "ص" و جامعه امروزین ما به حدی است که شاید هیچ نمونه دیگری در تاریخ این چنین به ما نزدیک نبوده است و این مطلب را به خوبی از غور در حوادث صدر اسلام و مقایسه آن با اتفاقات امروز جامعه میتوان دریافت.

همچنین تاریخ معاصر ایران به دلیل اینکه عرصه خودنمایی اکثر تفکرات مدعی اصلاح در جامعه ماست به خوبی محک تجربه را به میان می آورد و مشخص میسازد هر فرقه ای چه اندازه در عمل به شعارهای خود پایبند بوده و چه نتایجی از تفکراتشان عاید جامعه شده است.

 

 


86/7/23
8:7 عصر

ماموریت الهی احمدی نژاد

بدست تقی سهیلی در دسته

باسمه تعالی

 

 

سفر به یاد ماندنی و پر برکت دکتر احمدی نژاد به نیویورک و مقر سازمان ملل مبدا تحولات زیادی در روابط بین الملل خواهد شد اما فارغ از ویژگی ها و پیامهای این مجاهدت برجسته برخی سئوالات مطرح شده در مورد نوع گفتمان دکتر احمدی نژاد در آمریکا مطرح شده که نمی بایست بی تفاوت از کنار آنها گذشت.

عمده ترین مسئله این است که به طور مشخص رئیس جمهور اسلامی ایران در سخنرانی معروف خود در دانشگاه کلمبیا با ادبیاتی صحبت کرده است که به گفتمان  مخاطب دانشگاهی آمریکا نزدیک تر بوده تا گفتمانی انقلابی و اسلامی. من نمیدانم چرا برخی دوستان این موضوع واضح و بدیهی را نادیده گرفته و از کنار انتقادهایی که از این رهگذر مطرح میشود بی تفاوت میگذرند با این بهانه که اینها حرفهای دشمنان و مخالفان دولت است و بهره ای از انصاف ندارد.

من البته کاری به نیت منتقدان ندارم اما به انتقاد باید اندیشید و پاسخ داد و اما پاسخ من:

1-     این بدیهی است که ما باید به دنبال پروراندن و پراکندن گفتمان مورد نظر خویش در عالم باشیم اما به نظر شما ما باید در اولین مواجهه با کشورهای مختلف مثلاً در آمریکای جنوبی بر ادبیات هئیت و مجلس روضه تکیه کنیم یا ادبیات متکی بر عدالتخواهی و ظلم ستیزی؟ بهر حال هر چیزی آدابی دارد. ما با هر گروهی باید مشترکات انسانی مان را در میان بگذاریم.

2-     گفتمان انقلاب اسلامی مشخصه هایی دارد که حداقل در سالهای اخیر هیچ شخصیتی بعد از رهبر معظم انقلاب مانند احمدی نژاد با تکیه بر این گفتمان اصیل و رهایی بخش با افکار عمومی روبرو نشده است و همواره در دنیا ایشان را با مشخصه ایمان به گفتمان امام خمینی "ره" میشناسند.

3-     سخن گفتن در دانشگاه کلمبیا از یکسو تعامل با افکار عمومی مردم آمریکا بود و از یکسو میدان مجادله با جنگجویان لیبرال دموکراسی. به نظر شما آدم عاقل در این عرصه چگونه باید سخن بگوید. باور کنید مردم آمریکا جزء گیج ترین مردمانند اصلاً تو باغ این نیستند که چه خبره تو عالم. یعنی امپراتوری رسانه ای اجازه گردش صحیح اطلاعات و آزاد اندیشی را نمیدهد. یک استاد دانشگاه داشتیم که به ینگه دنیا رفت و آمد میکرد و با انقلاب هم میانه ای نداشت. ایشان در جمله ای قصار میگفت: مردم آمریکا .....ترین مردم دنیا هستند(1)

حالا احمدی نژاد میخواهد با اینها صحبت کند آنهم با فضا سازی بی سابقه ای که صورت گرفته بود. به نظر من عاقلانه ترین شیوه همانی بود که رئیس جمهور شجاع و مدبر ما به کار گرفت. ایشان با گزاره های مورد ادعای لیبرال دموکراسی ، دولت آمریکا را محکوم و رسوا کردند و با داعیه های انسانی ، مظلومیت ملت ایران و سایر ستمدیدگان عالم را با صدایی رسا و قابل فهم برای مخاطبان اعلام نمودند و به این ترتیب موفق شدند در آن فضای گفتمانی آلوده و غبارآلود با شیوه ای جدل گونه دولت زیاده خواه آمریکا و هم قطارانش را به محاکمه بکشانند و مگر نه اینکه این شیوه قرآن کریم است ، آنجا که خطاب به مشرکین میفرماید آیا برای خود پسر را انتخاب میکنید و برای خداوند دختر را!!

ناگفته پیداست که مشرکان بسیار به اولاد پسر اهمیت میدادند و از سوی دیگر بتهای خود را (العیاذ بالله) دختران خدا مینامیدند و چنین است که خداوند آنها را در مقام جدل ، تخطئه مینماید.

4-     احمدی نژاد با هنرمندی و درایت موفق شد ماموریت الهی خویش را در قلب جهان شرک به انجام برساند و با استدلالهای متین و قابل احترام برای تمامی مخاطبان جهانی آنها را به کرنش وادارد و این را دشمنان اسلام و ایران به خوبی درک کردند اما متاسفانه کسانی که رئیس جمهور مورد حمایتشان گفتمان اصیل انقلاب را مزاحم نیل به اهداف مدرن خویش میدانست و با ادبیات التقاطی اش هیچ حرف و پیام جدیدی برای جانهای مشتاق عالم به ارمغان نیاورد امروز در مقابل این هنرمندی و چیره دستی منتخب ملت ایران ، سنگ گفتمان انقلابی را به سینه میزنند و زهی بی شرمی که ایشان دارند.

    بنابراین لازم صورت مسئله را اینگونه تغییر دهیم که احمدی نژاد در سخنرانی 

    دانشگاه کلمبیا با بیانی قابل فهم ، مواضع ایران انقلابی و اسلامی را برای 

    مخاطبان آمریکایی تشریح نمود.

    و السلام علی من التبع هدی


86/7/9
2:34 عصر

احمدی نژاد در نیویورک

بدست تقی سهیلی در دسته

باسمه تعالی

 

جهان امروز احتیاجش را نمیتواند پنهان کند. احتیاج به شنیدن حرف هایی که در چارچوب تنگ امیال رسانه های امپریالیستی نمی گنجد. شک ندارم سازمان سیا تمام برنامه ریزی لازم را کرده بود تا از احمدی نژاد و حضورش در نیویورک به عنوان فرصتی برای تخریب بیشتر چهره اسلام و ایران استفاده کند. همه تمهیدات آماده شده بود تا به افکار عمومی آمریکا بگویند: دیدی گفتم!! دیدی گفتم اینها یک مشت تروریست حقیر و دشمن مدنیت و عقلانیت هستند. اصلاً نظرتون چیه که همینجا قبل از اینکه از آمریکا فرار کند دستگیرش کرده و به جرم همراه نبودن با قافله تمدن و انسانیت محاکمه کنیم تا رسوا شود و عالم از شرش خلاص شود؟!

بهرحال همه چیز را آماده کرده بودند. با خودشان گفتند طرف را دعوت میکنیم دانشگاه کلمبیا. دانشگاهی که مظهر لیبرال دموکراسی آمریکایی است. همه شرایط را هم آماده میکنیم. آدمهایمان را برای هو کردن می آوریم توی سالن و حسابی خیط و کنف می فرستیمش بیرون.

یک بیانیه هم دادند دست رئیس دانشگاه که احمدی نژاد را مشت و مال اساسی بدهد. اما دکتر که رفت پشت تریبون انگار گرد مرگ پاشیدند به سر این آدمها. همه لال شدند. کمی که گذشت از فرط شعف شروع به کف زدن کردند. توی دانشگاه کلمبیا آدمهای آنها داشتند سر دسته مبارزه علیه آمریکا و امپریالیسم را تشویق میکردند. آدمهای آنها داشتند برای احمدی نژاد که بزرگترین حامی تروریسم معرفی شده بود ابراز احساسات میکردند. واقعیت این است که آنها آدم خودشان هم نبودند. توی عالم هیچ کس دیگر آدم خودش نیست. همه بک جورهایی وسیله شده اند برای اثبات بی قراری عالم ؛ برای اثبات سرخوردگی عالم ؛ برای اثبات بدبختی و بیچارگی عالم ؛ برای اثبات انتظار عالم ؛ انتظار یک اتفاق جدید ؛ یک حرف جدید ؛ حرفی که منطبق بر فطرت حقیقت جوی انسانها باشد.

امروز از هر زمان دیگر به فضای ظهور نزدیکتریم و این را از آشفتگی عالمیان میتوان فهمید. ناله استغاثه از ضمیر عالم به آسمان بلند است که: اللهم عجل لولیک الفرج