سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/12/25
12:6 عصر

نمایش زنان ایرانی برای فروش جنس آلمانی

بدست تقی سهیلی در دسته فرهنگ غربی، پرسیل، شوینده شماره یک آلمان، تبلیغات تلویزیونی، مصرف زدگی، سوء استفاده از زنان برای تبلیغات کالای خارجی

بسم الله

استفاده از زنان و دختران و کودکان برای جلب نظر مشتریان در تبلیغات تلویزیونی مدتی است عادی شده است.
نمایش زنان ایرانی برای فروش جنس آلمانی اما خیلی عادی نشده است. قبول دارید؟ لذا تصمیم گرفتم اعتراض کنم!
شوینده شماره یک آلمان ،پرسیل، در تبلیغات خود در تلویزیون از تعداد زیادی زن استفاده میکند و البته دختر بچه هم حضور پررنگی دارد و در نهایت موفق میشود نظر آنان را جلب کرده و جنسش را به خوبی معرفی کند.

با توجه به اینکه در این تیزر تلویزیونی مردی آلمانی با بالن از آسمان فرود می آید و مستقیماً وارد جمع خانمها شده و مورد استقبال گرم خانمهای ایرانی واقع میشود نکات زیر از این تیزر قابل برداشت می باشد:

1- مردان غربی ارمغان های دل انگیزی برای جامعه ایرانی دارند.

2- مردان غربی ارمغان های دل انگیزی برای زنان ایرانی دارند.

3- مردان غربی مورد توجه زنان ایرانی هستند.

4- مردان غربی به خوبی از عهده اغوا کردن زنان ایرانی برمی آیند.

5- جامعه ایرانی خودش دلش میخواهد به غربیها اعتماد کند اگر برخی مزاحم نشوند.

6- جامعه ایرانی به این بلوغ رسیده که از جنس درجه یک آلمانی اسفاده کند.

7- غربیها به خوبی میتوانند مسائل جامعه ایرانی را پیش بینی کرده و به آن پاسخ بگویند.

8- غربیها حتی بیشتر از انتظار جامعه ایرانی موفق و مقتدر هستند ولی باید با تفاهم فرصت برای دوستی ایجاد شود.

9- اگر مردم خوبی باشیم و حرف غربیها را گوش بدهیم به نفع خودمان است و امکانات خوبی دریافت میکنیم

10- نبود مردهای ایرانی در این ماجرا نشان میدهد نبود عنصر مردانگی باعث گرایش بیشتر و سریعتر ایرانی ها به غرب میشود.

11- زنان ایرانی از قبل در انتظار ورود ارمغان های دل انگیز تمدن غرب هستند و یک جایی جمع شده اند و با ورود مرد آلمانی پسرکی آمدنش را مژده میدهد.

12- کسی که به غربیها دل بسپارد، راضی و خشنود خواهد بود.

13- صدا و سیما پولش را میگیرد و تیزرش را پخش میکند.
.
.
.

 


88/10/14
10:24 صبح

بصیرت از سرچشمه ولایت جاری است

بدست تقی سهیلی در دسته

سلسله حوادث پس از 16 آذر 88 که در واکنش به بی حرمتی نسبت به تمثال امام خمینی(ره) روی داد ، بیانگر یک واقعیت بزرگ است ؛ گره زدن ولایت ائمه معصومین(ع) با ولایت فقیه آن واقعیت زیبایی است که باید با افتخار از آن یاد کنیم. مردم مسلمان ایران محبت قلبی خود نسبت به امامان معصوم(ع) را در ظرف ولایت فقیه ریختند و از سوی دیگر نظام سیاسی مبتنی بر ولایت را به عینیت رساندند و این نبود مگر به دلیل بصیرت عمیقی که به واسطه مودت مردم نسبت به اهل بیت پیامبر(ص) در سایه رهبری امام راح (ره) به دست آمد.

مردم با بصیرت تاریخی خود به خوبی دریافتند که حریم زدایی و حرمت شکنی نخستین مرحله از ولایت ستیزی شیاطین دشمنان اسلام است چنانکه قرنها در زیارت عاشورای ابا عبدالله(ع) خواندند که « لعن الله الممهدین بالتمکین من قتالکم »

در روزهای منتهی به ماه محرم سینه های به درد آمده مردم ایران از مشاهده تصاویری که انتظار آن را نداشتند باعث شد همگان بیاد بیاوریم جمله تاریخی امامشان را که فرمود « ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است» و دانستیم که شکستن حرمت ولایت فقیه شکستن حرمت ولایت رسول الله(ص) است و این کلام روح خدا(ره) پر رنگ تر شده که « شکستن جمهوری اسلام، شکستن اسلام است »

محرم امسال به دلیل تقارن با این فتنه رنگ و بوی دیگری داشت. مردم ایران نشان دادند قرنها عزاداری و سوگواری بر مصیبت سالار شهیدان(ع) موجد بصیرت و درکی دشمن شکن شده است تا ندای تاریخی کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را تحقق شایسته ای ببخشند.

امسال سوگواری و تعظیم ماه محرم را از پس این فتنه وامتحان الهی در حال برگزاری کردیم که نشان دادیم «ولی خدا » در جغرافیای تاریخی جمهوری اسلامی تنها نخواهد ماند و خروش حسینی(ع) مردم در آغاز محرم الحرام فریادگر ناله مومنانه « یا لیتنی کنت معکم فافوز معکم » بود.

آری ، حلقه زدن به دور شمع ولایت و پاسداری از حریم ولی خدا‌، کنایه تاریخی ایرانیان بود به همه بشریت که ندای « هل من ناصر ینصرنی» حسین(ع) بی پاسخ نمی ماند و در سرزمینی که ولایت جاری است چشم فتنه کور خواهد بود. ان شاء‌الله .
حساسیت بالای مردم ایران نسبت به حریم ولایت و قداست حکومت اسلامی نشان داد که گستره ولایت الهی به خوبی در این سرزمین در حال شناسایی است و دشمنان این سرزمین در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند.