سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/7/21
10:41 صبح

همه یک طرف ؛ علی محمد دستغیب یک طرف

بدست تقی سهیلی در دسته فتنه، علی محمد دستغیب، مجلس خبرگان، سید مهدی دستغیب، علما

 

باسمه تعالی

در طول فتنه پس انتخابات سال گذشته علی محمد دستغیب همیشه تلاش می کرد و می کند که خودش را جزئی از علما و مراجع کشور جا بزند و به نمایندگی از آ ن ها به نظام و ولایت اهانت نماید.

وی در بیانیه هایش همواره می گوید نظر علما این است ؛ مراجع این گونه اند ؛ باید علما را راضی کرد ؛ اعتبار خبرگان به نظر مراجع است...

ولی سیر اتفاقات هر چه به پیش رفته است عکس این مطلب را ثابت نموده و این فرد هر روز منزوی تر شده ولی البته از رو نرفته و اعتماد به نفس خودش را حفظ کرده است!

مثلاً قبل از برگزاری اجلاس خبرگان، شروع به فضا سازی و نامه پراکنی نمود و سعی داشت نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را همراه خود معرفی کند و مجالی برای فتنه انگیزی به دست آورد. ولی جریانات به گونه ای پیش رفت که ایشان تقریباً محو شد و به قدری فضا برایش ضیق گشت که حتی نتوانست در این اجلاس حاضر شود و دوستانش از روی ناچاری شروع به تراشیدن توجیهاتی برای این غیبت او نمودند. بهر روی معلوم شد علی محمد دستغیب در خبرگان هیچ جایگاه و همراهی ندارد و بی خودی دور برداشته است. چند روزی نگذشت که باز هم مطالبی نشر داد که بله علما این چنین هستند و نظرشان چیز دیگری است و مجلس خبرگان از جایگاه خود دور شده و ... . اتفاقاً چند روز بعد جامعه روحانیت شیراز بیانیه شدیداللحنی بر علیه وی صادر کردند و از مهم تر اینکه در روز شهادت امام صادق (ع) همه علما و روحانیون شیراز در مجلس عزا در مدرسه خان به میزبانی آیت الله ملک حسینی شرکت کردند و باز هم طبق معمول، غائب در این میان کسی نبود جز مراد طایفه آتشیها! و معلوم شد ایشان چه جایگاهی در میان علمای و روحانیون شیراز دارد.

هنوز مدتی نگذشته بود که حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی دستغیب متولی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) با ارسال نامه ای خدمت رهبر معظم انقلاب، نسبت به معرفی افراد پیشنهادی جهت تشکیل هیئت امنای حرم مطهر کسب اجازه نمود و مقام معظم رهبری نیز پاسخ مثبت دادند و بار دیگر معلوم شد دایی آقای علی محمد دستغیب هم اعتقادی به جو سازی های این فرد ندارد و ان شاء الله چند روز دیگر با سفر امام عاشقان، به شهر مقدس قم معلوم خواهد شد آقای دستغیب از جانب کدام علما سخن می گوید و نظریه می دهد!