سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/8/22
4:6 عصر

اصلاح طلبی؟1

بدست تقی سهیلی در دسته

 

ادعای پیروی از خط امام و بی توجهی به نظرات ولی فقیه چگونه قابل جمع است؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و البته رفیق بد بی تاثیر نیست.

ادعای پیروی از شهدا و امام چگونه با دوستی و مراودت با دشمنان اسلام و انقلاب قابل جمع است؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است.

ادعای پایبندی به قانون اساسی و وفاداری به نظام اسلامی چگونه با جمله "مردمسالاری قید نمی پذیرد" و یا جمله "حتی اگر یک نفر رد صلاحیت شود انتخابات آزاد نیست" قابل جمع است؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و کم سوادی هم البته تاثیر گذار خواهد بود.

ادعای انقلابی گری و پایبندی به منافع ملی چگونه با جاسوسی برای بیگانگان جمع میشود؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و البته پول در این میان نقش مهمی ایفا میکند.

ادعای وطن دوستی و ملی گرایی چگونه با همدستی با بیگانگان برای ضربه زدن به منافع ملی جور در می آید؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و صد البته گرین کارت.

ادعای قانونگرایی و اصولگرایی چگونه با زدن زیر آب رئیس جمهور مملکت جمع شدنی است؟ با نفاق و دنیا طلبی ممکن است و همچنین حسادت.

ادعای اصلاح طلبی چگونه با زنبارگی و فساد جور در می آید؟ نمیدانم!!!

ادعای اصلاح طلبی چگونه با ترویج اختلاط زن و مرد و گسترش فساد جور در می آید؟ با عدم ایمان به رستاخیز

ادعای اصلاح طلبی چگونه با توهین به پیامبران و ائمه اطهار و نفی احکام الهی جمع میشود؟ با نفاق و بی ایمانی ممکن است

همانطور که میبینید عموماً مسائل جامعه ما ناشی از مشکلات اخلاقی و روحی است و راه درمان و اصلاح آن نیز تربیت افراد با تعالیم انبیاء الهی است زیر نظر علمای ربانی. بنابراین همه علاقه مندان به اصلاحات میبایست هر چه میتوانند تلاش کنند تا حداکثر امکانات جهت سوق دادن مردم به سمت تربیت و هدایت فراهم شده و همگی به فلاح برسیم ان شاء الله

ادامه دارد...