سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/12/15
6:21 عصر

ما درک میکنیم

بدست تقی سهیلی در دسته

باسمه تعالی

 

در حالی که راه امام امت و رهبر کبیر انقلاب اسلامی به روشنی در مواضع و مکتوبات ایشان متبلور است چگونه میتوان به تحریف نگاه ایشان اقدام کرد و در عین حال ادعای پیروی از خط امام را هم داشت. جواب مسئله به خوبی در تحلیل تاریخ صدر اسلام بخصوص مقطع پیش و پس ار رحلت خاتم الانبیا _ص_ قابل وصول است اما آنچه امروز به نظر میرسد این است که تمسک کردن به ظواهر و پوشاندن حقایق رفتار امام تاکتیک افرادی است که میکوشند از نام امام برای خود سپری جهت قدرت طلبی ها و انحرافات فکری بسازند. عده ای از کسانی که خود را خط امامی میدانسته اند در سالهای گذشته با پنهان شدن پشت سر بیت امام و در همان حال موضع گیریهای مخالف سیره امام سعی کردند از این تاکتیک قدیمی برای پیشبرد اهدافشان در این مقطع زمانی استفاده کنند و البته بر آگاهان معلوم است که برای این فرصت طلبان احترام خانواده امام هم تنها تا زمانی ارزش دارد که بتوانند از نمد آن برای خود کلاهی در بیاورند و الا همگان خواهند دید که در دریدن حرمت هر آنچه که به امام خمینی _ره_ مربوط شود این آقایان پیش قدم خواهند بود. دقیقاً یکی از دلایل برپایی بلوای اخیر همین نکته است که گروهی میخواهند گناه بی حرمتی به بیت امام را به گردن افرادی از طیف های گوناگون و حتی الامکان گروههای مخالفشان بیندازند تا قباحت آن از بین برود و آنگاه با خیال راحت به ترکتازی بپردازند. همانطور که همه میدانند امام ، خانواده خود را از ورود به عرصه سیاست منع فرمودند اما با این حال برخی گروهها با استقبال غیر عادی و عجیب از مصاحبه سید حسن خمینی و بزرگنمایی برخی قسمتهای آن تلاش کردند سناریوی خود را با حضور خانواده امام رنگ و لعاب جدیدی ببخشند. در این حال اقدام یک سایت اینترنتی در انعکاس یک مطلب نا بجا همه چیز را برای آتش بازی آقایان قبل از انتخابات آماده کرد. این ماجرا فقط کشته نداشت که آنهم به لطف حضرت حق تامین شد و رحلت مرحوم آقای توسلی همه چیز را آماده کرد تا حتی هتاک ترین افراد و گروهها نسبت به امام و انقلاب اسلامی هم به میدان آمده و فریاد مظلومیت سر دهند غافل از اینکه نسل خمینی از این بازیها گذشته است. امروز معیارگرایی ناشی از سه دهه مبارزه با شبکه های نفاق در داخل به ما آموخته است که هرگز مسحور این جریانات و شعبده ها نشویم. امام و کلام امام همچون خورشید نیمروز روشن و متجلی است.

ما درک میکنیم چه نسبتی میان بی تفاوتی نسبت به توهین به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و نفی و تخریب تفکرات حضرت امام خمینی رحمه الله علیه با یقه دراندن برای خانواده آن امام وجود دارد!!

ما درک میکنیم چگونه میشود که کسی مزورانه و خائنانه با دشمنان امام نرد عشق ببازد و از این سو برای حفظ حرمت خانواده امام به رئیس جمهور حمله کند.