سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/12/28
3:51 عصر

صیانت از رای مردم

بدست تقی سهیلی در دسته

باسمه تعالی

 

خبرهایی که از برخی نقاط بهم رسیده واقعاً تلخ و نگران کننده است. برخی از دوستان موثق و مورد اعتماد از وقوع تقلب و ناپاکی در یکی از حوزه های انتخاباتی چیزهایی تعریف میکردند که جای تعجب و تاسف داشت.

اینکه عده ای بنام ارزشها و اصولگرایی دست به رفتارهای ناشایست بزنند تقریباً بدترین خیانتی است که میشود در حق اسلام و انقلاب کرد و درست به همین دلیل بیشترین حساسیت بایستی در بچه های معتقد به نظام و ارزشها نسبت به این مسائل باشد. قبلاً از رفتارهای مشکوک و نچسب این آقایی که نامش از صندوق بیرون آمده و تیم همراهش چیزهایی شنیده بودم ولی نه اینقدر خطرناک. دست زدن به آرای مردم نه چیزی است که بشود از کنار آن عبور کرد.

پس از شنیدن برخی اخبار در این مورد شخصاً تحقیقاتی بعمل آوردم و متوجه شدم با کمال تاسف مردم شهرستان های مهر و لامرد فارس با یاس و ناامیدی ، بغضی فروخورده را در گلو دارند و از اینکه آرای آنان مورد توجه قرار نگرفته و برخلاف نظر قاطبه مردم منطقه ، نام کس دیگری اعلام شده است بسیار عصبانی و متشنج هستند و تنها کورسوی امیدشان رسیدگی شورای نگهبان به شکایات میباشد.

از اینکه در این شرایط که شیرینی حضور پر افتخار مردم در عرصه انتخابات به کاممان نشسته است سخنی تلخ را پیش بکشم خیلی نگران و مردد بودم اما دل را به دریا زدم و حق خواهی را وظیفه ای تعطیل ناپذیر دیدم. باشد که تاثیری بگذارد و دل مردم را شاد و راضی تر ببینیم. اینهم آدرس وبلاگ یکی از دوستان که دقیقتر توضیح داده است:

Nasl3vomi.blogfa.com