سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/8/7
1:52 عصر

شکست فرعون سرمایه داری

بدست تقی سهیلی در دسته

یا منتقم

آن چیزی که همواره امام راحل بر آن به عنوان یکی از اصول انقلاب بر آن تکیه میکرد حفظ مرزبندیها با دشمنان و طواغیت عالم بود. اینکه مدعیان امروزی خط امام چقدر معتقد این مبانی هستم مد نظرم نیست بحث من این است که طاغوت عالمگیری امروز به نام تمدن سرمایه داری در ستیز با حکومت خداوند در زمین است و از روز اول هم میدانستیم که تا او هست حکومت عدل جهانی تحقق نخواهد یافت. امروز که این نظام ظالمانه و استکباری دچار تزلزل شده و به بحرانی غریب گرفتار شده آیا نباید ما خوشحال و مسرور باشیم؟

یعنی در این چند سال اینقدر ما را در چاه مدرنیسم فرو برده اند که نمیتوانیم از خرد شدن استخوان کاپیتالیسم ابراز شعف کنیم؟ آیا بقدری در غیرت ما نوشابه خالی کرده اند که امروز از بدبختی و بیچارگی طاغوتهای عالم بترسیم خدا را شکر کنیم که مبادا به خودمان هم گزندی برسد؟!

آری داستان، داستان شترهای کرایه ای صفوان جمال است  . چند روز پیش که یکی از وبلاگ نویسان ارزشی این موضوع را پیش کشیده بود سایت خبری فردا در اقدامی ماکیاولیستی و نفرت آور به تمسخر این موضع گیری پرداخت و آنرا به حساب نادانی گذاشت اما من یقین کردم کار، کار نوشابه است!!

آقایان ، حضرات!!

ما خوشحالیم! ما از اینکه نظام طاغوتی غرب نابود شود به شدت خوشحال میشویم و ابداً این خوشحالی را پنهان نمیکنیم.

آهای سردمداران نظام فرعونی سرمایه داری!

ما از اینکه شما را در رنج نابودی  و فروپاشی ببینیم لذت میبریم و خدا را شکر میکنیم. اصلاً حقیقت موضوع را بخواهید ما همیشه برای نابودی شما دعا میکنیم و نذر هم میدهیم!!

راستش مدتی بود از یاد برده بودم چرا با جناب هاشمی رفسنجانی اینقدر احساس دوری و بیگانگی میکنم که خوشیختانه خطبه های اخیر ایشان در نماز جمعه تهران دوباره بیادم آورد!! به یاد آوردم ایشان چگونه همه چیز را از دریچه تحلیلهای ویژه خودشان میبیند و به بحران غرب که میرسند بجای یادآوری عظمت خداوند و بزرگی انتقام او ، به مسئولین کشور نهیب میزنند و تازه لطف میکنند و انتقادهای گذشته را هم پیش نمی کشند!!

دوستان! با صدای بلند از عذاب نازل شده بر تمدن نفس پرست غرب ابراز شادی کنید تا خداوند شادی شما را ببیند. باید به پروردگار عالم نشان دهیم نسبت به دستگاه ربوبیت او غیرت داریم و از متجاوزان به حریمش بیزاریم.

به این بیندیشیم که اگر در جدال میان مدافعان حریم رببوبیت الهی و طاغوتها بی تفاوت به گوشه ای بخزیم و از ترس سرایت این بلا به خودمان و تمسخر طاعنان آرام بگیریم چه قضاوتی در مورد ما خواهد شد.

برای نابودی هر چه سریعتر نظام طاغوتی سرمایه داری بلند صلوات