سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/4
4:52 عصر

لاریجانی نماینده طبقه اشرافی

بدست تقی سهیلی در دسته

علی لاریجانی در گفتگوی خود با صدا و سیما جمله نغزی صادر کرد که قابل توجه است. وی مدعی شد که تصور عمده مردم از نتیجه انتخابات با آن چیزی که اعلام شده متفاوت است.

این جمله دقیقاً درست است ، البته از طرف یک آدم قرنطینه شده در فضای توهم زده و سبز رنگ. آدمهای یک طبقه خاص به دلایل کاملاً خاص آنچنان دچار سوء تفاهم شده بودند که در اواخر تبلیغات ، رسماً احمدی نژاد را اولین رئیس جمهور تک دوره ای کشور معرفی میکردند.

علی لاریجانی بدلیل زیست در فضای خاصی از مدیران و اشراف که به خودشان لقب فرهیخته و نخبه میدهند دچار این توهم هستند که هر چه خودشان فهم میکنند عین حقیقت و بلکه عین واقعیت است!

ضربه محکم ملت به این طبقه (خود نخبه انگار) در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری و رای خنده آور جناب ایشان، آنچنان شدید بود که تصور میرفت خودشان را جمع و جور کنند و به بازنگری در انگاره هایشان بپردازند اما صد افسوس که بجای آن ، باز به تحریف این رفتار هوشمندانه ملت پرداخته و به گونه ای رفتار کردند که گویی جز انتقام از "فرزند ملت" اندیشه ای در سر ندارند.

آقای لاریجانی! تعامل دوستانه و برادرانه شما در منصب ریاست مجلس با دولت مردمی دکتر احمدی نژاد به اندازه کافی ما را شرمنده کرده است لطفا بیش از این ما را خجالت زده نکنید.

علی آقا! به نظرم بدتان نمی آید دور بعد نامزد ریاست جمهوری شوید؛ ولی یادتان باشد که رفتارهای امروزتان به یادمان میماند.

علی اردشیر! یک سئوال! شما از کجا فهمیدی که تصور عمده مردم از نتیجه انتخابات با آن چیزی که اعلام شده متفاوت است؟ جداً از کجا فهمیدی؟ نظر سنجی کردی؟ جو غالب اطرافیانتان اینگونه بود؟

علی اردشیر! سلام ما را به محمد باقر و محسن برسان!

علی اردشیر! خجالت بکش!