سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/27
4:24 عصر

هاشمی و همراهی با قانون شکنان

بدست تقی سهیلی در دسته هاشمی رفسنجانی، نماز جمعه، قانون شکنی

همانطور که برخی پیش بینی ها نشان می داد رفسنجانی از فرصت امامت جمعه برای بیان مطالبات جریان قانون شکن در انتخابات استفاده کرد و تلاش نمود تا آتش اختلاف و تردید را همچنان برافروخته نگه دارد.

وی در نقش سخن گوی جریان بازنده در انتخابات ضمن بیان جمله نغز "اجازه بدهید، من که بهتر از شما می‌گویم. ول کنید. " با حداکثر توان خود ، کوشش نمود مردم ، جریان اصلاح طلبی ساختار شکن ، خودش و عده زیادی از مدیران کشور را در یک سو و احمدی نژاد و عده بسیار کمی دیگر را در دیگر سوی قرار دهد.وی بدون اشاره به نتایج انتخابات اخیر خواستار حل و فصل ماجرا (بخوانید تعیین رئیس جمهور و یا گرفتن ضمانتهای لازم از رئیس جمهور منتخب برای مزاحم نشدن) بوسیله گفتگو شد و این را بعنوان خیرخواهی برای نظام بیان فرمود!

هاشمی در جواب عنایت ویژه رهبری به وی ، هیچگونه اشاره ای به سخنان ایشان در خطبه های نماز جمعه بعد از انتخابات ننمود و ضمن تهدید نظام به سقوط ناگهانی خواستار توجه ویژه به اعتراضات خیابانی شد زیرا همین اعتراضات بود که به نظر هاشمی در مدت کوتاهی موجب سقوط رژیم شاه شد.

در کل هاشمی حرفهایش را زد و از آنجا که دوره حرفهای دوپهلو در این فضا سرآمده است و همه ملت بار معنایی صحبتهای سیاسیون را درک میکنند باید با نهایت تاسف و تاثر... نه ناراحت نشوید! هر چند ما حواسمان به هاشمی و حرکاتش هست ، تا خودش رسماً و عملاً اعلام نکند ما او را از دایره نظام خارج نمیدانیم. تحمل میکنیم و خون جگر میخوریم و منتظر فرمان رهبرمان میمانیم.

تحمل میکنیم معنایش این نیست که دست روی دست میگذاریم...

 

این کلیپ آمریکایی رو ببینید و عبرت بگیریم!