سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/1/31
10:10 عصر

استعفای عجیب بازرس استاندار؛ بوی حلوا یا...(2)

بدست تقی سهیلی در دسته حسین قاسمی - فرمانداری شیراز - حسین مذنب - احمدزاده کرمانی -

باسمه تعالی

خبر پایان حضور حسین قاسمی فرماندار شیراز و شمشیر برنده استاندار، از جمله مهمترین اخباری است که می تواند در تحلیل این رویدادها موثر باشد.
قاسمی که کادر رسمی سپاه پاسداران بوده و این روزها خبر پایان ماموریتش بیش از حد شنیده می شود در واقع یکی از نیروهای کلیدی استاندار فارس در طول روزهای مسئولیتش بوده است.
هرچند با جدی شدن این موضوع تلاشهایی از جانب قاسمی برای جلب موافقت مسئولین سپاه جهت تمدید حضورش در فرمانداری شیراز به چشم می خورد که خیلی جالب است؛ مانند تجلیل وی از سردار غیب پرور به خاطر برگزاری اجلاسیه سرداران و شهدای استان فارس در اردیبهشت ماه!
اما در همین حال اوج گرفتن اخبار مربوط به تعویض شخص استاندار فارس قضایا را پیچیده تر نموده است و به استعفای مذنب می تواند رنگ و بوی دیگری ببخشد.
واقعیت این است که روند طرد برخی از نیروهای حزب اللهی خیلی قبل از این توسط مدیریت ارشد استان اتفاق افتاده بود اما هرگز اعتراضی از جانب حسین مذنب و دوستانش مشاهده نشد ولی امروز چه اتفاقی افتاده است که ناگهان وی برآشفته است.
آیا این استعفا و برخی اتفاقات مانند اخراج بیش از 50 نفر از کارکنان جوان استانداری در راستای تغییر در مدیریت استان رخ داده است؟